Thursday, June 12, 2014

sekeping HATI sehelai tisu



ASSALAMUALAIKUM

Segugus idea diilhamkan daripada Tuhan mendetikkan hati ini untuk berkomunikasi maya dalam blog ini .

yelah berfacebook disalah anggap , ber'email2  ber'insta2 berwhatsap2 , di ragui kan?
so , berblog jelah , cakap2 sorang2 .


aku tak suka orang panggil aku BODOH
aku tak suka di TUDUH2
aku tak suka org lama di SEBUT2
aku tak suka tak suka tak suka :(


cara menangani marah selain istighfar , ialah dengan menyendiri menyepi seketika (sms masih diterima) .
off fone , tak pick up call , nak berfikir nak ruang , nak cool kan diri (itu cara aku) ...
ala , marah sekejap je . sekejup je dah sejuk . bukan budak kecik lagi ~~~
harap faham .

LILLAHI TA'ALA
marah2 aku , aku sayang kau
marah2 aku , aku ingat kau
marah2 aku , aku dengar nasihat kau
marah2 aku , aku setia dengan kau
marah2 aku , aku rindu kau

bodoh2 aku , aku sayang kau
bodoh2 aku , aku ingat kau
bodoh2 aku , aku ingat nasihat kau
bodoh2 aku , setia pada yg satu
bodoh2 aku , rindu pada yg satu
bodoh2 aku , aku selalu doakan kau

maafkan hati yg macam tisu ni
maafkan maafkan maafkan maafkan
tak ada niat lain , tak ada orang lain , tak ada perkara lain


macam biasalah , aku langsung bukan orang alim tapi nak selalu beringat dan bercakap baiknya tuhan (ALLAH) ...


hanya pada satu nama FADZYANNA <3
salam SYA'BAN .


13june2014 , 12.20am
(disaat merindui family diperantauan dan kekasih tersayang)



Terima kasih

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2013 | GadiSH avERRose | Facebook Gadish Averrose