Thursday, October 9, 2014

Kenapa aku pilih dia? Sebab dia jahat!!!

Dia jahat sebab selalu MARAH bila aku MALAS pergi kelas ...

Dia jahat sebab selalu maki aku bila aku TAK SOLAT

Dia jahat sebab selalu buat aku nangis SEDAR tentang bagusnya BERFIKIR DAHULU SEBELUM BERTINDAK

Dia jahat sebab selalu membebel bila aku TAK HORMAT tukang sapu sampah tepi jalan

.............apa korang rasa? dia memang jahat kan?

Mohd Fadzrul nama indah diberi ,
Raut wajah yang garang TAPI happy go lucky ,
Senyuman manis , baik budi pekerti ,
Inginku jadikan imamku nanti ...
Aminnnn (pantun) hehehe ...

Hello , assalamualaikum semua ...

Mesti semua orang ingat kami ni JAHAT kan? Biasa lah mulut orang , mulut macam longkang ... Haha!
Kami selalu DATING
Kami selalu BALIK LAMBAT

DATING dengan BUSSINESS ...
BALIK LAMBAT ada urusan dgn Allah ...

Kami LUPA kawan?
Ouh , memang LUPA pun ...

Buat apa kawan ngn kawan yang cari kami time susah je ... Time senang labgsung tak ingat kami ... Buat ape weyh?

Lebih baik berkawan dengan ANAK2 yatim , tolong dorg , dgr kisah2 dorg , belanja sedekah kat dorg , lagi besar PAHALA ...
Betul tak?

Kami serba kekurangan ...
Masing2 terima nya dgn ikhlas ...
Yg lemah diperbaiki ... Yg ok ditingkatkan ...

Fyi , seumur hidup aku ... Aku tak pernah menyusahkan siapa2 ...
Semua benda aku buat sendiri ...
Yang korg sibuk2 ni kenapa?
At least , kami keluar rumah depan mak bapak kami! Minta izin!
At least makan minum kami jaga ... halal itu boleh , haram itu dosa ...
At least kami selamat , walaupun kami KUNO tak tahu dunia luar
At least kami sedar , batas pergaulan batas pakaian . Sebab tu may pakai tudung tak nak tambah dosa mak bapak aku ...

Kau? Adoo?
Kau? Adoo fikir?

Thanks haters , keep on MEMFITNAH ...
Syukran ya Allah , alhamdulillah ...


Terima kasih

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2013 | GadiSH avERRose | Facebook Gadish Averrose